poniedziałek, 13 stycznia 2014

Jak podobały nam się rekolekcje?

 Jak podobały nam się rekolekcje?


Przed świętami Bożego Narodzenia udało mi się, wraz z  Michałem, zapytać większą część uczniów gimnazjum, którzy byli na rekolekcjach w Niepokalanowie o wrażenia. Oto wyniki ankiety:

Uczniowie
Czy podobały ci się  rekolekcje?
Co  najbardziej ci się podobało? Co zyskałeś?
Czy coś byś  zmienił?
Anonim z  III gim.
„Tak, bardzo mi się podobały rekolekcje.”
„Że można było się wyciszyć, pobyć sam na sam z Bogiem, było naprawdę fajnie.”
„Żeby można się było więcej modlić, więcej czasu poświęcić Bogu.”


Anonim z III gim.
„Jestem zadowolony i polecam.”
„Że mogłem wtedy porozmawiać z Bogiem sobie, nie mam zwykle takiej okazji i był to czas kiedy mogłem pojednać się z Bogiem. (...) Skrótacja
„Nic”
Anonim z II gim.
Tak
„Skrótacja, ponieważ jest to czynny dialog z Bogiem. (…) Wyciszenie przed Bożym Narodzeniem, aktywne przeżywanie Adwentu.”
„Mieliśmy z Maćkiem plany, aby organizować nocne  czuwanie.”
Anonim z I gim.
„Nie podobało mi się na tych rekolekcjach i nigdy więcej na nie  pojadę"
„Spotkanie z państwem  Klęczar, spotkanie z ludźmi z Oazy. Czy coś to zmieniło? Nie  wiem, ale jeszcze zobaczę.” 
„Zmieniłabym   ojca Emilio na innego księdza i płyn czyszczący imieniem ocet na inny płyn czyszczący.”   
Anonim z I gim.
„Ogólnie to tak średnio”
„Spotkanie w grupach, tzw. kręgach religijnych, ponieważ miałam fajną grupę.”
„Zmieniłabym: tempo zajęć, ośrodek i jedzenie.”
Anonim z III gim.
Tak
„Najbardziej podobała mi się modlitwa, spotkanie z Bogiem. Zyskałem miłych kolegów, przyjaciół, wiarę zyskałem.”
„Więcej modlitwy, Więcej modlitwy, więcej skrótacji, więcej wszystkiego, więcej mszy.”
Anonim z III gim.
„Bardzo mi się podobały rekolekcje”
„Skrótacja oraz spotkania z „Oazą” i Rodzicami, było po prostu niesamowite i fascynujące. Zyskałem dużo nowych informacji i doświadczeń, o tym jak to jest być rodzicem i jak to jest być w „Oazie”
Wprowadziłbym więcej czasu wolnego, ale uważam, że były świetnie przygotowane.”
Anonim z I gim.
„Bardzo”
„Modlenie się. Spotkanie z państwem Klęczar.”
„Więcej modlitw i więcej spotkań z rodziną Tomira.”




Anonim z I gim.
„Tak, bardzo podobały mi się rekolekcje i uważam, że były to świetnie spędzone trzy dni.”
„Spotkanie z państwem Klęczar i „Oazą”, ponieważ spotkanie z tym małżeństwem dużo mi dało do zrozumienia i dzięki temu zyskałam wiedzę na temat wychowywania dzieci. Zajęcia w grupach, ponieważ uważam, że fajnie jest się dzielić swoimi przemyśleniami.”
„Lepsze posiłki  i więcej czasu wolego.”
Anonim z II gim.
„Średnio”
„Podchody w nocy”
„Ja bym wolał mniej osób w pokoju, dwie albo trzy, razem ze mną.”
Anonim z II gim.
„Tak”
„Skrótacja i w grupach rozmawianie o fragmentach pisma świętego.”
„Chyba nie, bardzo mi się podobały.”
Anonim z II gim.
„Bardzo”
„Skrótacja i spotkania w grupach”
„Raczej nie.”


       

Podsumowanie:

Ogólnie 75% ankietowanych jest  zadowolonych z rekolekcji i jest to zdecydowanie większość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz